Obchodní podmínky

  1. Naše fotky tiskneme vždy na nejkvalitnějších a nejmodernějších tiskárnách které jsou dostupné na současném trhu. Používané tiskárny tisknou fotografie metodou termo-sublimačního tisku. Trvanlivost fotografií je při dobrém skladování odhadována nejméně na 100 let.

  2. Při dlouhodobém působení UV záření se jejich barevnost může mírně změnit. Proto nedoporučujeme vystavovat fotografie do výloh a na jiná místa kde jsou dlouhodobě vystaveny přímému dennímu světlu. V interiéru je však vystavovat můžete bez omezení.

  3. V žádném případě k tisku nepoužíváme inkoustových technologií. Životnost fotografií vytištěných inkoustem je díky chybějící ochranné UV laminační vrstvě stále značně omezena. 

  4. Pokud si fotografii objednáváte přímo na akci lze se na způsobu ořezu pořízených dat snadno dohodnout s našimi operátory. Pokud si ale fotografii objednáváte po akci on-line, pořízená data ořezáváme vždy na střed nebo je neořezáváme vůbec! Pokud se na fotografii bod vašeho zájmu nachází příliš vlevo, vpravo, nahoře či dole a hrozí při ořezu na střed jeho ztráta, uveďte tuto skutečnost do poznámky! Pozdějším reklamacím nelze vyhovět!

  5. U každé fotografie objednané on-line manuálně upravujeme barevnost a tonalitu, tak dobře jak je to jen u pořízených dat možné. Pokud s obdrženými fotografiemi nejste přesto spokojeni nemůžeme reklamaci vyhovět. Pokud se fotografie už v náhledu jeví jako problematická raději ji neobjednávejte a vyberte si jinou.

  6. Všechny fotografie objednané on-line tiskneme s grafikou té akce na které byla pořízena data. A to i za cenu, že grafika částečně překrývá motiv fotografie. Pokud si toto nepřejete uveďte to prosím do poznámky! Pozdějším reklamacím nelze vyhovět!

  7. Všechna na akci zakoupená nebo on-line objednaná data  předáváme na nosiči nebo zasíláme přes úložiště bez jakékoliv vkopírované grafiky či ochranných prvků (vodoznaků). Vodoznak vkopírovaný do fotografií na tomto webu nebo na našich objednávkových terminálech a slouží pouze jako ochrana proti nekontrolovatelnému a neautorizovanému šíření našich fotografií.

  8. Přefocování fotografií, byť s vodoznakem, mobilním telefonem nebo tabletem přímo z našich terminálů na akci je PŘÍSNĚ ZAKÁZÁNO! Naše fotografie s vodoznakem můžete “legálně” sdílet na sociálních sítích přímo z tohoto webu. To ale až po akci!

  9. Všechny vytištěné fotografie objednané on-line před odesláním balíme do tvrdých obálek nebo jsou obálky vyztuženy vlnitou lepenkou. Díky tomu vám chodí, tak jak mají, tedy rovné, nezmačkané a nepřehnuté! Pokud přece jen dojde ke znehodnocení fotografií během přepravy je potřeba podat reklamaci přímo u České pošty nebo jiného přepravce. Netýká se objednaných dat.

  10. Z důvodu rychlosti s jakou se fotografie na tomto webu objevují je před publikováním nijak netřídíme. Je tedy možné že se mezi nimi vyskytují i fotografie, které nejsou vhodné k prodeji. Tyto fotografie si prosím neobjednávejte! Pokud tak i přesto učiníte bude s nimi zacházeno jako by byly zcela v pořádku. Budou vytištěny a odeslány! Pozdějším reklamacím nelze vyhovět!

  11. Náhledy na tomto webu jsou dostatečně velké na to abyste mohli posoudit zda je hlavní motiv fotografie dostatečně ostrý. Pokud si i přesto objednáte neostrou fotografii bude vytištěna a odeslána standardním způsobem. Pozdějším reklamacím nelze vyhovět!

  12. Fotografie tiskneme ve 2 základních formátech a to 15x20 cm a 20x30 cm. Upozorňujeme, že formát 15x20 cm je "o něco kratší” než jsou data pořízená standardní zrcadlovkou. Pokud je tedy váš hlavní motiv na fotografii až příliš blízko okrajům hrozí jeho ořez! V tom případě si raději objednejte velkou fotografii 20x30 cm, která poměrem stran lépe odpovídá obrazovému snímači standardní zrcadlovky a špatný ořez tedy nehrozí. Další možností je objednat si pořízená data v rozlišení pro tisk nebo e-mail. Pokud si i přes toto upozornění objednáte tisk malé fotografie bude  zpracována standardně a na pozdější reklamace nebude brát zřetel!

  13. Všechny zásilky odesíláme jako obyčejné psaní Českou poštou. Zásilku nelze sledovat! Pokud přece jen zásilka po odeslání nedorazí, neváhejte se ozvat na uvedené kontakty. Vaši reklamaci vyřídíme a fotografie zašleme znovu.

  14. K předávaní elektronického obsahu využíváme služeb serverů Uschovna.cz, Dropbox.com nebo běžných e-mailových služeb.

  15. Pokud objednaná a již zaplacená zásilka (jak elektronická tak i “papírová”) nedorazí do pár dnů po zaplacení, není třeba zoufat ani nás nijak kontaktovat či urgovat. O vaší objednávce s vysokou mírou pravděpodobnosti, víme. Bohužel nemáme čas ji ihned zpracovat! Tento server udržuje pouze náhledy. Originální data jsou udržována off-line na jiných zařízeních. Nic neprobíhá automaticky a je potřeba se každou zakázku zpracovat “ručně”.

  16. Ceny fotografií zahrnují pouze licenci pro osobní užití vyobrazené osoby. Jiné užití fotografického díla, jeho zveřejnění a užití pro komerční účely podléhá vždy dohodě mezi jejím autorem, zájemcem o rozšíření licence a vyobrazených osob za individuálně stanovenou cenu.

  17. Autorem většiny zde publikovaných fotografií je Zdeněk Kompert. Výjimečně jiná osoba pověřená provozovatelem k jejich pořízení.

  18. Provozovatelem tohoto webu je Zdeněk Kompert, V Oblouku 583/11, 400 07 Ústí nad Labem, info@fotohned.cz, tel.: 608 300 493, IČ: 660 733 83.

 Reklamační řád

Všechny objednané fotografie zpracováváme (tiskneme) podle výše uvedených pravidel. Tato pravidla jsou oběma stranám předem známá a neměnná. Fotografie vyrábíme výhradně pro objednavatele, pro nikoho jiného nemají žádnou cenu proto je většinou nelze později reklamovat ani po dodání odstoupit od smlouvy. Pokud si nejste s výběrem fotografie jisti, raději si objednejte jinou nebo neobjednávejte žádnou. 

Vytištěné fotografie nelze reklamovat zejména z následujících důvodů:
  1. z důvodu ořezu pokud neuvedete do poznámky, že chcete ořezat jinak než na střed
  2. pokud si vyberete ke zpracování fotografii příliš světlou nebo příliš tmavou
  3. pokud bude hlavní motiv částečně zakryt grafikou akce
  4. pokud si vyberete ke zpracování vyberete neostrou fotografii 
  5. pokud se vyobrazená data při objednání malé fotografie na formát "nevejdou" z důvodu rozdílnosti poměrů stran mezi formátem a nasnímanými daty
Reklamaci přijmeme pokud:

1. dojde k poničení zásilky při dopravě - v takovém případě nám poničenou zásilku nafotíte a zkontaktujete nás na uvedených kontaktech

2. objednaná zásilka se během přepravy ztratí  - oznámíte nám tuto skutečnost na uvedených kontaktech